Rzeczy zwykłość

.
.
. . .rzeczy zwykłość taka zgrzebna
. . .pan zawinie trochę ciepła
. . .albo wstążką pan owinie
. . .trochę ciepła na dziewczynie
.
.
. . . . . .bo pierwsze imię
. . . . . .to mam po zimie
. . . . . .podobno w nim do twarzy damom
. . . . . .a jak na drugie
. . . . . .odgadnąć trudniej
. . . . . .bo mam na drugie tak... samo
.
.
. . .gdy będziemy po imieniu
. . .po chwilowym ociepleniu
. . .nie bądź chłopcem z nastrojami
. . .bądź mężczyzną z zapałkami
.
.
. . . . . .bo w jednym oku
. . . . . .mam taki spokój
. . . . . .jak nagły błysk wstrzymuję burzę
. . . . . .co skrywa drugie
. . . . . .odgadnąć trudniej
. . . . . .bo bardzo często je... mrużę
.
.
. . .w rzeczy zwykłość uwikłani
. . .zostaniemy na pan pani
. . .koronkowym czasem nie płać
. . .omiń zostaw trochę ciepła
.
.
. . . . . .bo jedno serce
. . . . . .to trzciny drżenie
. . . . . .że w taki wiatr i trzciny rzedną
. . . . . .a czym jest drugie
. . . . . .odgadnąć trudniej
. . . . . .ja serce tylko mam...
.


....
. . .. . .. . .. . .. . .. . .. . .. . .Juliusz Wnorowski

..

2 komentarze:

  1. Panie Juliuszu,
    serdecznie pozdrawiam,
    Zuzanna ;-))

    OdpowiedzUsuń
  2. Pani Zuzanno,
    serdecznie dziękuję
    i pozdrawiam,
    Zenobiusz :-)

    OdpowiedzUsuń