śmiech

.
.
. . . mam teraz tyle czasu
. . . że mógłbym zapaść w sen
. . . ale nie zasnę od razu
. . . wpierw muszę wyśmiać się
.
.
. . . . . . ha ha ha hi hi hi he he he
. . . . . . labirynt przemierzam z uporem ech
. . . . . . ha ha ha hi hi hi he he he
. . . . . . rechocząc chichocząc bo to nie grzech
. . . . . . ha ha ha hi hi hi he he he
. . . . . . i mówią gdy mogą że humor zdechł!
.
.
. . . mam teraz tyle forsy
. . . że mógłby dźwigać koszt
. . . ale od tej wesołości
. . . wciąż muszę tak się trząść
.
.
. . . . . . ha ha ha hi hi hi he he he
. . . . . . od sali do sali z uporem ech
. . . . . . ha ha ha hi hi hi he he he
. . . . . . ryk chichot i rechot jak króli trzech
. . . . . . ha ha ha hi hi hi he he he
. . . . . . że trudno nadążyć wykonać wdech!
.
.
. . . mam teraz dość wszystkiego
. . . że mógłbym braciom dać
. . . ale przed śmiechu potęgą
. . . się trzęsie nawet brać
.
.
. . . . . . ha ha ha hi hi hi he he he
. . . . . . od ściany do ściany z uporem ech
. . . . . . ha ha ha hi hi hi he he he
. . . . . . oh moja radości tak łechcz mnie łechcz
. . . . . . ha ha ha hi hi hi he he he
. . . . . . wystarczy
. . . . . . to właśnie był pusty śmiech
.
..
..
..
.. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . Juliusz Wnorowski
.
.

2 komentarze:

  1. Juliuszu,
    zamiast długiego komentarza:

    ze śmiechem nie ma żartów.
    Czytając, cały czas się śmiałam.
    Aż do zakończenia. Refleksji sporo.

    Świetny utwór.
    Pozdrawiam Cię,
    Magda :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Magdo,
    dziękuję.

    Pozdrawiam Noworocznie!
    jul

    OdpowiedzUsuń