nie-dzielna piosenka

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . Magdzie,
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . za dwa pierwsze wersy,
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . których kradzież zniosła
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . bardzo dzielnie

.
. . . ty się o mnie nie martw w powszednie dni
. . . ty o mnie w niedzielę się martw
. . . bo tak mi cicho licho gdy milkną drzwi
. . . wyziera z pasjansowych kart
. . . ty się o mnie nie martw w powszednie dni
.
.
. . . . . . niedziela to nie ja
. . . . . . w niedzielę się dzielę
. . . . . . na smutek i żal
. . . . . . niedziela to nie ja
. . . . . . w niedziele nie-dzielnie
. . . . . . choruję na dal
.
.
. . . ty się o mnie nie martw w zwyczajne dni
. . . ty o mnie od święta się bój
. . . gdy tak mi nadzwyczajnie ni święto ni
. . . żałoba swój narzuca strój
. . . ty się o mnie nie martw w powszednie dni
.
.
. . . . . . niedziela to nie ja
. . . . . . w niedzielę się dzielę
. . . . . . na smutek i coś
. . . . . . niedziela to nie ja
. . . . . . w niedziele nie nie nie
. . . . . . ja to inny jest ktoś
.
.
. . . ty się o mnie nie bój w targowy dzień
. . . ty o mnie świąteczną się bój
. . . gdyś tak wyogromniawszy jak boski leń
. . . zapomniał o mnie świecie mój
. . . ty się o mnie nie martw w powszedni dzień
.
.
. . . . . . niedziela to nie ja
. . . . . . w niedzielę się dzielę
. . . . . . przez smutek i raj
. . . . . . niedziela to nie ja
. . . . . . w niedzieli pościeli
. . . . . . choć wyspać się daj
.
..
..
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .niedzielny tekściarz Juliusz W.

.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz